Πέμπτη 25 Μαρτίου 2010

Κάποιοι ενοχλήθηκαν με την παρουσίαση του βιβλίου του Κώστα Πλεύρη


240310-kourianidisΗ πολύ μεγάλη επιτυχία της εκδήλωσης που έγινε την περασμένη Κυριακή στην Θεσσαλονίκη για το βιβλίου του Κώστα Πλεύρη «Γεγονότα 1965-1977» και η αθρόα προσέλευση των πατριωτών σε αυτή, προφανώς ενόχλησε. Έτσι λοιπόν τις αμέσως επόμενες ημέρες αναπτύχθηκε μια παραφιλολογία περί διαγραφών εκπορευόμενη μέσα από ανώνυμα sms και συγκεκριμένους διαδικτυακούς τόπους. Η κορύφωση έγινε το βράδυ της Τρίτης 23 Μαρτίου με σχετική ανάρτηση του ιστοχώρου «Θερμοπύλες». Δεν θα αφήσουμε κανέναν να χαλάσει το πολύ καλό κλίμα που δημιουργήθηκε στην εκδήλωση και γι' αυτό επικοινωνήσαμε με τον δημοτικό σύμβουλο Θεσσαλονίκης Γιάννη Κουριαννίδη, ο οποίος μας έκανε την παρακάτω δήλωση.
«Αναφορικά με τα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας, σχετικά με επικείμενη... διαγραφή μου από τον ΛΑΟΣ (!), θα ήθελα να διευκρινίσω ότι στερούνται πάσης αληθείας, αφού, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, δεν έχω στα χέρια μου κανένα έγγραφο του κόμματος που να με εγκαλεί για κάποια παρατυπία μου, και φυσικά είναι εντελώς ανυπόστατη, αν όχι ύποπτη, και η εμπλοκή του ονόματος του εκδότη του «Ελευθέρου Κόσμου» στην υπόθεση, ο οποίος ούτε καν μέλος στο κόμμα μας είναι και επομένως πολύ περισσότερο αναρμόδιος για να μου γνωστοποιήσει την υποτιθέμενη... διαγραφή μου! Η παρουσία μου και συμμετοχή μου στην παρουσίαση του βιβλίου του καθηγητή Κώστα Πλεύρη στη Θεσσαλονίκη, πράγματι έγινε παρά τη σχετική απαγόρευση του Άδωνι Γεωργιάδη, που υποτίθεται ότι μου μετέφερε κομματική εντολή, κάτι για το οποίο όμως δεν είχα την παραμικρή ένδειξη. Για το λόγο αυτό θεωρώ ότι η όποια φημολογία αναπτύσσεται βλάπτει σοβαρά το κόμμα μας και πρέπει να μην υιοθετείται άκριτα.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: